Det är dags att vakna!

Jag gav upp, jag släppte det.
Jag lät det undgå mig, drömmen jag en gång hade.
Men jag ser blixtar, jag får känslor, jag håller i en boll.
Jag hör skrik runt om mig, jag har en tröja på mig,
En väst där det står mitt namn och nummer. 16.
Allt är en stilla siluett, allt är en dröm.
Drömmen ger mig lycka och hopp, den säger mig.
Vakna Hoops.


You're It All

You're everywhere in my mind, you're eyes, an everlasting photograph
Reflecting in my mind, comes back every time.
You're it all.


The Return to the Mothership

Det har inte blivit mycket uppdaterande på sistone av många anledningar, har varit väldigt mycket på sistone..
Men det känns bättre nu och varför inte fira med en dikt om just att se tillbaka på gårdagen och se fram mot horisonten i fjärran? ;)

These are the days after the storm, these are the days after the sorrow.
Day by day I look back. Day by day I could feel like crying.
But nowadays I smile.
This is where I stand, This is where I live, This is where I go.
The dawn of tomorrow, here we go.

Såklart skriven av mig! :) Jag skrev den igår påväg till skolan inför ett samtal.
Trevlig läsning och en trevlig fredag!

Calle

Edit: Kika gärna in på min vardagsblogg! ;)

http://mrhoopsdude.blogg.se


RSS 2.0