Att älska

Att älska finns den i olika former? eller är det bara för kärleken?
Nej den finns i så många olika saker, kärleken för en bil, kärleken för en annan individ. Kärleken för en flick/pojkvän eller.
Kärleken för en vän, en vän som alltid funnits där för dig.


For every day you disappear
If I would lose you, everything would be lost
If you one day doubts these words don't.
You are and will always be special to me
I will never forget, but I guess times changes.
You are far far away, several miles away from me.
But I guess when we love someone, we are ready to let them go
We are ready to let them be happy not to hold them back into all the despair.
Malin, I want to remind you of September 28'th 2008.
That's the first day we spoke.
You had a black Hello Kitty dress. I'd never seen anything so perfect, I can still remember that, the first thought after our conversation was that I had to have you as friend or I die.
Now it has been a year, When I fell, when I didn't believe, you gave me power.
You gave me faith.
You are the best thing, one of the greatest things that has ever happened to me.
I know you can't stay, a part of you will never go away.
Even though you may disappear, I don't want you to.
But I guess, if I love you. I should let you move on.


En dikt om en gammal vän :)

En blixt, ett svart rum.
En röd mun, svart hår.
Brun hy, bruna ögon.
Du är ung, nästan ett år.
Jag likaså, vi träffades på en ö långt, långt borta.
Vi blev vänner direkt, vi träffades och hade kul i flera år.
Men sedan hände något, vi splittrades.
För några månader sen träffade jag dig.
Hej.


Jag behöver hjälp med design, finns det någon som kan? ;)

Edit: Vad tycker ni om den nya designen jag hittade? :)


A New Face, A New Kingdom

Jag har bestämt mig för att skapa en blogg där jag publicerar mina texter och tankar inför texter :)
Ett ställe där ni kan ge kritik, och be om saker, typ som inspiration för mig att bli bättre ;)
Jag tycker att vi börjar med lite dikter och går sakta in på min passion för låttexter :)

Mörker, bara mörker
Ett ljud, en dörr
Bakom denna dörr, lever ett ting
Inte en människa, ett ting
En förstörd själ, ett spöke
Detta spöke var en gång en pojke
Denna pojke log alltid, inget var hemskt
Denna pojkes skal är förbytt, en annan pojke lever i detta skal nu
Allt kom, allt gick, pojken togs
Den pojken är nu instängd, bakom en dörr
Han skriker på mamma, men den nya värden vill inte släppa ut honom
Han väntar på den rätta, den rätta som har nyckeln
Nyckeln till hans hjärta

_______________________________

Fascination, of my mind, Declarity of my soul
I can feel it, my weakness.
The smell of my past.
It all comes back, I feel like something evil, something dark.
I’m the night; on the day I sleep, on the night when I see the moon.
I wake up.
I feel transformed, I can’t feel my soul. I can’t see my reflection in the mirror.
Right there I knew.
I’m a vampire.


Let me know what you think ;) 


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0